BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

9 Şubat 2015 Pazartesi

Wüsthof Santoku Şef Bıçağı Alışverişim

Eh, Japon şef bıçağımı bile Solingen çeliği aldıktan sonra, sadakatimden ve ekonomilerine verdiğim candan ötürü Almanlardan bir şeref madalyası bekliyorum... Gurbetçi olup Kreuzberg'de yaşasam çeyizimde bu kadar alman malı olmazdı herhalde:)

Daha önceki yazılarımda kaliteli bir çelik santoku arayışında olduğumu, öcelikli tercihimin Japon Global veya Shun Kai, japon çeliği bulamazsam Wüsthof olduğunu yazmıştım. Maalesef Global bıçak bulmak çok zor, sattığını iddia eden hiçbir sitede stokta gözükmüyor, Eminönünde de bulamadım. Shun'lar Crate&Barrel'da satılıyor ama orada da benim elime uygun olan boy stokta yok ve aylardır da gelmiyor. Kai Wasabi serisi rahat bulunuyor ama onun da çeliği sapın içine gömülü değil, çok para verdikten sonra bari iyi bişey alayım isterim. O yüzden Wüsthof'lara bakmaya başlamıştım. Naapsam, amazon'dan mı alsam, ebay mi daha ucuz, macys'de indirimde midir derken Enplus ayın fırsat ürünü olarak tam da bneim istediğim 16 cm'lik boyu 299 TL'den 99'a düşürüvermesin mi! Allahtan başka şey dilesem olacakmış:) Canımsın Enplus!


Wüsthof Santoku Şef Bıçağı 16 cm Detayları
  • • Üç perçinli, uzun kabza boyu.
    • Fonksiyonel, sağlam, güvenilir tasarım.
    • Özenle bilenmiş kesici kenar. El ile iki kere bilenmiştir.
    • Mükemmel keskinlik
    • Lazer kontrollü, test edilmiş kesici kenar
    • Tek parça karbon çelikten yapılmış hassas işleme dövme bıçaklar.
  • WÜSTHOF adı, TRIDENT logosu ve üretimin yapıldığı Solingen kentinin ismi her bir bıçak üzerine gururla basılmaktadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder