BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

6 Şubat 2015 Cuma

Nordic Ware® Haritage Bundt® Kek Kalıbı

Allaam çeyizim adeta bir profesyonel pasta malzemeleri koleksiyonu olma yolunda ilerliyor:) Şaka bir yana, "alacaksam evladiyelik alma" takıntım beni kek kalıplarında da kalite ve profesyonelliği araştırmak mecburiyetinde bırakınca, Cafe Fernando ve Devletşah başta olmak üzere, sözüne güvendiğim, tariflerini tutturduğum blogger ve şeflerin genellikle alüminyum döküm kalıp tercih ettiklerini, bu alanda en iyi markaların ise Cuisinart, Nordic Ware, Chicago Metallic ve Williams Sonoma olduğunu, bu markalardan sadece Nordic Ware'in kek kalıplarının ülkemizde, Crate&Barrel mağazalarında ve profesyonel pasta malzemeleri satan dükkanlarda bulunduğunu keşfettim. Klasik modellerinden birini mutlaka satın almak istediğimi alışveriş planları yazımda da yazmıştım. Önce Macy's üzerinden Amerika'dan sipariş verecektim, biliyorsunuz Macy's artık Türkiye'ye gönderim yapıyor ve gümrük vergilerini de peşin ödeyerek ne isterseniz getirtebiliyorsunuz Amerika'daki fiyatı üzerinden. Nordic Ware'in kalıpları da indirimde üstelik. İnceledim ve klasik Bundt denilen, ortası delik ve oluklu kalıplardan birini almak istediğime karar verdim. Site üzerindeki modelleri incelediğimde ve patisserie bloglarında kalıpların sonuçlarını araştırdığımda görsel olarak en hoş ve benim için en kullanışlı olacağını düşündüğüm modelin Haritage Bundt olduğunu düşünmüştüm. Tam sipariş vermeye niyetlendiğim günlerde Crate&Barrel'ın online alışveriş sayfasına da aynı modeli koydular, üstelik Macy'steki indirimli fiyata! Üstelik gümrük vergileri olmaksızın, hem de taksitle alabilecektim:) Çok sevindim ve kaçırmadım elbette:)

Şimdiiii, bu bebekle kavuşacağımız anı hayal ederek kargocunun yollarını gözlüyorum... Hepimize bol kek hamurlu, tarçın kokulu mutlu mutfaklar dilerim!



Hamiş: Sevgili Crate&Barrel, tez zamanda 13cm'lik Japon Global Santoku bıçağını da stoklarda gösterirsen seni daha çok seveceğim, öptüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder