BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

4 Şubat 2015 Çarşamba

Delonghi İcona Vintage Serisi Mavi Su Isıtıcı ve Ekmek Kızartma Makinesi - Almayanı Dövüyorlar!

Taaaa 2013'te yazmışım, "İstiyorum" diye. Ama bu süreçte o kadar ünlü oldu, o kadar çok gelin adayı satın aldı ki, gerçekten çok soğumuştum icona vintage serisinden. Aklımda Kenwood'un Kmix serisinden turkuaz ya da sarı kettle ile ekmek kızartma makinesini almak vardı. Ama sonra, bir alt yazıda paylaştığım pastel pembe renkli mutfak şefini alınca, tezgah üstünde de pastellerden gitmeye karar verdim. Korkmaz'ın çay makinesini de alabilirdim, soft lila, mint ya da sarı renklerinden birini mesela, ama biz çay makinası çayı sevmiyoruz, zaten Korkmaz ekmek kızartma makinası da yapmamış, tost makinası yapmış ki hiç almayı düşündüğüm birşey değil. Yeniden Delonghi'leri değerlendirmeye başladım, krem rengi ile mavi arasında kaldım. Hala da kararsızım aslında ama bir defa daha indirimli denk getirince mavileri sipariş vermiş bulundum. Her ikisi de ben aldıktan sonra "stokta yok" yazdı, umarım sonuncuları ben almışımdır ve sorunsuz gelir. "Stokta yok başka renk gönderelim" demek için ararlarsa gerçekten sinir olacağım çünkü. 




Görüldüğü gibi bu ürünleri tercih ederken benim için belirleyici olan ne teknik özellikleri, ne de fiyatları:) Herhangi bir kettle ve ekmek kızartma makinasından farkları da yok zaten, tek özellikleri görsellikleri ve mutfağımın genel görünümüyle bütünlük arz edeceklerine olan inancım. Ekmek kızartma makinasını dolapta tutar kahvaltı yaparken çıkarırım zaten.
Bu serinin kahve makinasını da beğeniyorum ama kahve makinası almamaya karar verdiğim için şimdilik unutuyorum onu Eğer geniş bir mutfağım olur ve hepsini birden tezgah üstünde tutma imkanım olursa düşünebilirim tekrar. Gerçi ben moka express kahve seviyorum, Bialetti'den güzel bir moka makinası aldım, Evrim filtre kahve seviyor, ona da Bodum'dan güzel bir french press aldım, belki de kahve makinası almamıza gerek yoktur gerçekten:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder